GDPR v praxi nejen pro realitní kanceláře
Jste realitním makléřem nebo majitelem realitní kanceláře ?
GDPR se dotkne všech oblastí, které v rámci profese řešíte na denodenní bázi: sběr kontaktů, volání na studené kontakty, prohlídky, podpisy smluv, marketing na sociálních sítích, zaměstnávání lidí nebo spolupráce s partnery, řešení účetnictví, inzerce atd.
Pro koho je seminář určen
Seminář je určen nejen pro majitele realitních kanceláří, ale i pro jednotlivé realitní makléře. Stejně tak se téma dotýká příbuzných oborů, často navázaných na činnost makléřů. Finanční poradci získávají tipy a kontakty od makléřů na zájemce o hypoteční úvěry, fotografové a provozovatelé dronů získávají kontakty na majitele bytů kvůli prohlídkám, finanční poradci předávají kontakty znalcům apod. Na semináři bude mít prostor každý položit konkrétní otázky týkající se příslušného oboru.
Více o semináři
- Časový rozsah 7-8 hodin
- Začátek vždy v 9:00
- Získáte podrobné materiály, které Vám zůstanou do praxe
- Prakticky rozebereme reálné postupy a situace v praxi.
Objednejte si seminář během pár minut...
Program
Blok 1 – Úvod a základní terminologie
- legislativa GDPR
- správce x zpracovatel
- co všechno jsou osobní údaje
- sběr osobních údajů a způsoby zpracování
- právní zájem nebo souhlas se zpracováním
- odpovědná osoba
- informační povinnost vůči klientům – podávání informací, vymazání dat
Blok 2 – Marketing a IT
- souhlas k marketingovým účelům a způsoby získávání souhlasů
- nákup databází, monitoring soukromé inzerce
- využití mailingu, telefonování na studené kontakty, lístečkování
- webové stránky, realizované nabídky, reference
- placená reklama (PPC – Facebook, Adwords, Sklik)
- zabezpečení dat (počítače, servery, flash disky, telefony)
- úpravy a správa dat – šifrování, anonymizace, pseudonymizace, digitální stopa a její uchování
Blok 3 – Firemní předpisy, procesy a bezpečnost
- analýza zpracovávaných osobních údajů a přístupů
- zaměstnávání makléřů nebo práce na OSVČ
- vnitřní předpisy upravující ochranu osobních údajů
- určení odpovědné osoby
- technické zabezpečení kanceláří, PC, dokumentů
Blok 4 – Externí partneři a služby třetích stran
- předávání dat externistům (finanční poradci, fotografové, znalci)
- co jsou třetí strany (IT správa, marketing, účetnictví, emailing, cloudové služby, software, aplikace)
- smlouvy mezi smluvními partnery
- správce x zpracovatel (rozdíl v povinnostech i v odpovědnosti)
Blok 5 – Diskuse
Certifikát ze školení
- Každý účastník obdrží certifikát o úspěšném absolvování školení.
Lektoři
Mgr. Jakub Hafner, advokátní koncipient
Tomáš Rezek, právní asistent
Školitelé jsou z advokátní kanceláře TOMAN, DEVÁTÝ & PARTNEŘI, advokátní kanceláře s.r.o. V rámci právní praxe se zaměřují především na zastupování klientů v oblasti nemovitostního práva (příprava smluvní dokumentace, prohlášení vlastníka, smlouvy o výstavbě). Spolupracují s řadou realitních kanceláří, developerskými společnostmi, ale i soukromými investory. V posledním roce se zaměřují na implementaci legislativy GDPR a nastavování procesů pro své klienty.
Získejte podrobný program v PDF...
Podmínky účasti a registrace
Školíme v sídle ADOL Monitoru na adrese Prosecká 524/26, 180 00 Praha 8.
Maximální počet účastníků je 12.
Způsob úhrady účastnického poplatku:
Do 24 hodin od provedení registrace (formulář níže), Vám bude e-mailem zaslána zálohová faktura, od doručení na e-mail, je následujících 5 pracovních dní pro Vás rezervováno místo.
Při neuhrazení do 5 pracovních dní, rezervace zaniká.
Pokud se nemůžete zúčastnit a máte již uhrazeno, můžete poslat za sebe zástupce.
Pokud svou neúčast oznámíte, minimálně 14 dní před termínem konaní, vracíme 100% ceny poplatku. Pokud nám neúčast oznámíte minimálně 7 dní před termínem, vracíme 50% ceny poplatku.
Cena semináře: 3.000,- Kč bez DPH
V ceně je zahrnuto občerstvení a veškeré školicí materiály.
Po objednávce semináře Vás bude kontaktovat naše obchodní oddělení.
Těší nás Váš zájem o naše služby.