V tomto rozhovoru jsem vyzpovídal Michala Součka z realitní sítě Qara na téma, díky čemu dnes nabírá 40% realitních zakázek z onlinu. Prozradil mi, že je to díky obsahu, který na internetu a na sociálních sítích již roky tvoří.
Michal prozradil hodně detailů jak o obsahu přemýšlí, jak jej tvoří, jak hodně peněz utrácí do následné propagace i kolik času to vše zabere.
Ve videu hlavně diskutujeme o tom, co takový obsah přináší realitním makléřům. Jaké má obsah výhody, je-li tvořen správně a profesionálně. Mnoho lidí si totiž myslí, že např. videoprohlídky mají jediný cíl a to prodat nemovitost. Není to ale pravda! Michal vám vysvětlí, že jemu videoprohlídky nabírají nové zakázky.
Stejně tak i další tvořený obsah, ale na to se už podívejte v novém videu.
Přehrajte si celé video na youtube...
Poslechněte si rozhovor formou podcastu nebo stahujte jako mp3 ...
Co se ve videu dále dozvíte a zhruba v jakém čase:
00:30 Díky čemu nabírá Michal i 40% zakázek z internetu
01:10 Co je obsah
02:20 Videoprohlídky dnes již nestačí
03:30 Jak většina amatérů začíná s obsahem
04:30 Vlastní web – zapojení a získání nových dovedností
06:30 Začněte sami – získáte zkušenost do budoucna
08:05 Jak funguje web musíte nejprve pochopit
08:50 Jaký obsah dnes Michal tvoří
09:30 Videprohlídky, upoutávky na videoprohlídku
10:45 Jak fungují titulky ve videu
11:10 Článek a posty na sociální sítě
12:00 Snažím se dostat emoce do prodejního textu
12:40 Zákazníci vidí aktivitu a práci nad zakázkou
13:45 Zvykli jsme si spoléhat na inzertní servery
14:30 Díky změně na trhu bude přibývat nabídek
14:55 Vytvořený obsah pracuje neustále
15:45 Lidé mě vnímají jako člověka, který tu profesi dělá poctivě
16:35 Dodnes se čtou články, které jsem napsal před 5ti lety
17:25 Zajímavý článek lze napsat i z informací o zakázce
18:40 Kdysi jsem nebyl kreativní, ale člověk se to naučí
19:05 Sociální sítě fungují, proto na nich sem, nemusí mě bavit
20:30 Dlouhodobě člověk vytváří hodně obsahu, který pracuje za mě
20:50 O knize Michala Součka – Jak úspěšně prodat nemovitost
22:00 Knihu člověk nevyhodí, ale vizitku ano
23:30 Investice času a peněz, která se mnohokrát vrátila
24:25 Co když mě sociální sítě nebaví, nejsem grafik atd.
25:10 Opustit komfortní zónu je těžké a lidé nevydrží
26:50 Pochopení nástrojů a služeb často otevře oči
27:45 Přímá propagace mé osoby přes PPC mi nefungovala
29:00 Konkrétní případ propagace nemovitosti
30:10 Využívám ne zcela běžné postupy
31:00 Dnes již nepoužívám web nemovitosti
32:15 Lákám lidi na své stránky ne na realitní servery
33:30 Mám více dat (kampaně, Google analytics, sociální sítě, realitní servery)
34:20 Marketing je dlouhodobá věc ne jednorázová
35:05 Kdo se neposouvá, přestane mít nový byznys
35:50 Realitní servery budou v krizi hůře fungovat, nebudou stačit
37:10 Makléři dělají práci automaticky, přitom je to složitý byznys
38:10 Pro úspěch se musí makat
38:40 Doba nahrávala samoprodejům nemovitostí
39:30 Čeká nás doba, kdy bude těžší najít kupce
40:15 Jakou částku investuje Michal do propagace nemovitostí
42:10 Do propagace každé zakázky investuji desítky tisíc korun
43:00 Nemovitost prodám díky realitnímu serveru, ale marketing nabírá zakázky
44:15 Dodnes prohlídku vidí 130 lidí/měsíc a je 2 roky stará – stále nabírá
45:20 Více obsahu často minimalizuje nesmyslné prohlídky
46:30 Na prodej stačí i 1/3 schůzek, lepší efektivita pro všechny strany
47:30 Shrnutí Pavel: Nenechte se odradit neúspěchy, začněte
48:20 Shrnutí Michal: Dělejte chyby a učte se z nich, posouvejte se dál
49:20 Shrnutí Michal: Obsah mi přivádí zákazníky, které nemusím nahánět